Stuur Intelligentietest / IQ Test een email !Volg ons op Twitter!

IQ Test Nieuws!

« vorige   volgende »
 

Het verband tussen ADHD en voeding

'Als je druk wordt van broccoli, dan eet je dat toch niet?'

Drie van de vijf kinderen met ADHD is geholpen met een strikt en op hun persoon toegesneden dieet.
Hun aandachtsproblemen en hyperactiviteit nemen dan sterk af of verdwijnen zelfs.
Lidy Pelsser promoveert maandag 10 oktober op een studie naar het verband tussen ADHD en voeding.
‘Wetenschappers die nu nog zeggen, na acht studies, dat het onvoldoende bewezen is, houden de vooruitgang tegen.'

Lees het artikel verder op de site van Radboud Universiteit Nijmegen.


Slim op de hoogte blijven?

Geef je e-mail adres aan ons door en ervaar het gemak van IQ Test Nieuws in je mailbox. Meer dan 10.000 abonnees gingen u voor! Hoe ziet onze nieuwsbrief eruit? Neem een kijkje in het IQ Test Archief !

IQ Test Nieuws verschijnt 2x per week en is geheel gratis.
Je ontvangt gratis IQ Nieuws, Tips & IQ Tricks. IQ TEST NIEUWS is aangemeld bij
College Bescherming Persoonsgegevens onder nummer m1417614


Verstuur dit artikel naar een kennis  Artikel uitprinten?