Spraaktechnologie fixt de helpdesk IQ TEST Nieuws

Oplossing voor missie Youp van 't Hek nabij.Youp van 't Hek legt de telefonische helpdesks flink het vuur aan de schenen. De oplossing is echter simpel: investeer in een spraakherkenner die de klant vraagt waar hij voor belt en hem vervolgens automatisch doorschakelt naar de juiste afdeling. Technologische toepassingen op het gebied van taal en spraak kunnen veel kosten besparen en diensten verbeteren."Als klanten automatisch worden doorverbonden met de juiste afdeling, hebben de medewerkers inhoudelijk meer tijd per klant te besteden. Helpdesks zouden zo hun klanten veel beter van dienst kunnen zijn." Aan het woord is Jan Odijk, hoogleraar Taal- en Spraaktechnologie en voorzitter van de STEVIN-programmacommissie. Het Nederlands-Vlaamse STEVIN heeft de afgelopen zes jaar ruim elf miljoen euro besteed aan onderzoek en ontwikkeling van taal- en spraaktechnologie. Eind dit jaar wordt het programma afgesloten...Lees het artikel van Erica Renckens verder op kennislink.nl
 
   « nieuwsoverzicht

Slim op de hoogte?

Volg ons op Twitter of Facebook voor het laatste IQ Test Nieuws door Intelligentietest.nl.

IQ Test Online

IQtest.dk

De gratis IQ test van Mensa Denemarken ...

Lees meer ....

De IQ Meter jr

De IQ Meter Junior is geschikt voor alle ...

Lees meer ....

De IQ-Meter

Vaak wordt er bij belangrijke ontmoetingen ...

Lees meer ....

Komt jouw test hier?

Suggestie voor een interessante gratis IQ ...

Lees meer ....
Als we in de toekomst genetische foutjes uit het DNA van ...
 
Wat motiveert jou om er elke dag voor te gaan? Selecteer je ...
 
Intelligentietest.nl

Meer dan 1.500.000 bezoekers gingen u voor en vonden de geschikte IQ test. Intelligentietest heeft de grootste verzameling (gratis) IQ Test / IQ Tests!